Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Cookies w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
- Auta na akumulator
- Baseny i Jacuzzi
-
Zabawki
- Zabawki
- Domki dla lalek
- kuchnia, sklep
- Gry dla dzieci
- Stoły do gier
- Klocki
- magnetyczne
- konstrukcyjne
- Klocki CADA
- LEGO
- Zabawki klasyczne
- Edukacyjne
- Akcesoria dla mamy i dziecka
- Piasek kinetyczny i piankolina
- Maty edukacyjne
- Maskotki
- Grzechotki
- Lalki i akcesoria
- Rowerki
- Tablice
- Nerf i akcesoria
- Włosy syntetyczne
- Tory
- Instrumenty
- Spacerail
- Rowerki i jeździki
- Pojazdy na akumulator
- Gokarty
- Dla domu
- Ogród
- Promocje
- ALLEGRO
- Szukaj
- Moje konto
- Ulubione
-
Koszyk
0
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty
-






















Dynamiczna gra ruchowa GRA W KLASY - piankowe puzzle ZA5610
Piankowa mata, 10 piankowych puzzli, gra w klasy, ręka noga, skacz, gra ruchowa, sportowa, gra na zewnątrz, gra podłogowa
- Paczkomat 14.99
- PACZKOMAT INPOST 14.99
- KURIER 20
- Kurier Pobranie 25
- KURIER POBRANIE 25
- hurt 200
Gra ruchowa: "Klasy" - dla małych i dużych!
Opis gry:
"Klasy" to ponadczasowa gra podwórkowa, która dostarcza dzieciom mnóstwo radości i ruchu. Dzięki kolorowej planszy wykonanej z miękkiej pianki EVA, można w nią grać zarówno w domu, jak i na świeżym powietrzu. Gra uczy koordynacji ruchowej, równowagi i precyzji, a także sprzyja integracji grupowej i zdrowej rywalizacji.
Cel gry:
Dotrzeć do końca planszy, wykonując skoki zgodnie z określonymi zasadami.
Zasady gry:
Ustalenie kolejności:
Przed rozpoczęciem rozgrywki gracze ustalają kolejność swoich ruchów, na przykład za pomocą gry "kamień-papier-nożyce".
Rozpoczęcie gry:
Gracz ustawia się na początku planszy i rzuca dowolny niewielki przedmiot, taki jak kamyk lub woreczek (brak w zestawie), na pole oznaczone numerem 1. Następnie, skacząc na jednej nodze, wskakuje na pole z przedmiotem, a później kontynuuje skoki na kolejne pola.
Jeżeli pola są rozmieszczone pojedynczo, gracz przeskakuje je na jednej nodze. Jeśli pola są położone obok siebie (np. 2 i 3), można na nich stanąć obiema nogami jednocześnie.
Gracz przeskakuje kolejno przez wszystkie pola od 1 do 10, a następnie wraca tą samą drogą. Przy powrocie musi zatrzymać się przy swoim przedmiocie, podnieść go, zachowując równowagę, i wrócić na start. W następnej kolejce rzuca przedmiot na kolejne pole (np. 2, potem 3 itd.).
Rzuty muszą być precyzyjne - przedmiot nie może dotykać linii ani wypaść poza planszę.
Gracz, który ukończy wszystkie skoki i zaliczy wszystkie pola, zdobywa możliwość stworzenia "własnego domu". Aby to zrobić:
Budowanie domu:- Staje tyłem do planszy i rzuca przedmiot.
- Pole, na które spadnie przedmiot, staje się jego domem. Gracz może oznaczyć je swoim imieniem.
- Od tego momentu pozostali uczestnicy muszą to pole omijać, przeskakując nad nim w trakcie rozgrywki.
Zestaw zawiera:
- 4 duże puzzle
- 6 mniejszych puzzli
- mały puzzel: ok. 20 cm x 20 cm x 0,6 cm
- duży puzzel: ok. 30 cm x 20 cm x 0.6 cm
Korzyści z gry w Klasy:
- Rozwój równowagi i koordynacji ruchowej.- Wzmacnianie koncentracji i precyzji ruchów.
- Zachęcanie do aktywności fizycznej.
- Kształtowanie ducha rywalizacji oraz współpracy.
- Świetna zabawa, która angażuje i integruje dzieci w różnym wieku.
W grze "Klasy" ogranicza Cię tylko wyobraźnia!
Zasady można dostosować do własnych potrzeb - uczestnicy mogą wspólnie ustalić nowe reguły, zmieniać kolejność skoków, wprowadzać dodatkowe utrudnienia lub modyfikować przebieg gry tak, aby zabawa była jeszcze ciekawsza i dostosowana do wieku oraz możliwości graczy.
-
Polecamy
-
Produkty podobne