Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Cookies w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
- Auta na akumulator
- Baseny i Jacuzzi
-
Zabawki
- Zabawki
- Domki dla lalek
- kuchnia, sklep
- Gry dla dzieci
- Stoły do gier
- Klocki
- magnetyczne
- konstrukcyjne
- Klocki CADA
- LEGO
- Zabawki klasyczne
- Edukacyjne
- Akcesoria dla mamy i dziecka
- Piasek kinetyczny i piankolina
- Maty edukacyjne
- Maskotki
- Grzechotki
- Lalki i akcesoria
- Rowerki
- Tablice
- Nerf i akcesoria
- Włosy syntetyczne
- Tory
- Instrumenty
- Spacerail
- Rowerki i jeździki
- Pojazdy na akumulator
- Gokarty
- Dla domu
- Ogród
- Promocje
- ALLEGRO
- Szukaj
- Moje konto
- Ulubione
-
Koszyk
0
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty
-


Jungle Speed Giant REBEL
- Paczkomat 14.99
- PACZKOMAT INPOST 14.99
- Poczta Kurier 48 20
- KURIER 20
- Kurier Pobranie 25
- KURIER POBRANIE 25
- poczta 48 40
- Poczta Kurier 48 (POBRANIE) 50
- poczta 48 pobranie 50
- hurt 200
Jungle Speed Giant to zupełnie nowa odsłona popularnej gry karcianej doskonale łącząca umysłowe wyzwania i ruch. Opakowanie skrywa między innymi 28 wielkich kart, a zasady zostały zmodyfikowane w oparciu o przeciwstawne role i wzbogacone o dodatkowe elementy ruchowe.
Na czym to polega?
Znajdźcie na tyle dużą przestrzeń, abyście mogli swobodnie biegać. Idealnym miejscem jest podwórko, plac zabaw albo park.
Zdecydujcie, które z Was będzie grało jako totem ta osoba przyczepia flagę do swojego ubrania w taki sposób, aby dało się ją łatwo złapać i zabrać. Pozostali tworzą maksymalnie 4 drużyny złożone z 1 albo 2 osób.
Rozdajcie wszystkie 28 kart między drużyny. Każda grupa staje w osobnym rogu obszaru gry i umieszcza bazę około metra za sobą.
Pierwsza drużyna odkrywa wierzchnią kartę ze swojego stosu. Następnie kolejka przechodzi na kolejną drużynę. Przed odkryciem nowej karty pokazujący kładzie poprzednio odkrytą kartę przed sobą, tworząc karniaka.
Za każdym razem, gdy na odsłoniętych kartach 2 drużyn widać ten sam symbol, ich członkowie ścigają się, aby złapać flagę totemu. W tym samym czasie totem musi umieścić 1 ze swoich żetonów na bazie pojedynkującej się drużyny.
Jeśli biegaczowi udało się złapać flagę, jego drużyna wygrywa rundę. Przeciwnicy zabierają zawartość ich karniaka oraz kartę, która wywołała pojedynek, a następnie tasują je z własnym stosem. Natomiast jeśli rundę wygra totem, drużyny biorące udział w pojedynku tworzą nowe stosy, tasując wszystkie swoje karty.
Aby wygrać, drużyny muszą pozbyć się wszystkich swoich kart. Totem wygrywa sam, jeśli rozmieści wszystkie swoje żetony na bazach drużyn.
Zawartość:
28 wielkich kart
4 bazy drużyn
flaga
10 żetonów totemu
instrukcja
-
Polecamy
-
Produkty podobne