Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Cookies w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
szt.
Dostępność i dostawa
Wysyłka w ciągu: 48 godzin
Cena przesyłki:
14.99
Paczkomat14.99
PACZKOMAT INPOST14.99
Poczta Kurier 4820
KURIER20
Kurier Pobranie25
KURIER POBRANIE25
poczta 4840
Poczta Kurier 48 (POBRANIE)50
poczta 48 pobranie50
hurt200
Więcej o produkcie
Waga
0.15 kg
Kod kreskowy:
EAN:
3558380110675
Współpracujcie, by rozwiązać zagadkę!
Muzeum Wszystkiego potrzebuje Waszej pomocy! Ktoś ukradł kuratorowi niezwykle ważny Wihajster i nabazgrał wokół mnóstwo dziwnych symboli. Tylko Wy, dzielni śledczy, możecie rozwiązać zagadkę i znaleźć sprawcę!
Tajemnica w 5 minut to dedukcyjna gra rodzinna, w której wspólnie poszukujecie symboli, zdobywacie wskazówki i staracie się wykluczyć kolejnych podejrzanych. Czas na rozwiązanie zagadki jest mocno ograniczony, więc musicie działać szybko i sprawnie podejmować decyzje!
Na czym to polega?
Na początku rozgrywki wybieracie kartę śledztwa, która określi Wasz cel, oraz losujecie odpowiednią liczbę kafelków sprawców. Dzielicie też karty sprawców pomiędzy graczy, a gdy jesteście gotowi, ustawiacie minutnik.
Podczas zabawy będziecie musieli jak najszybciej znajdować symbole na kolejnych kartach scen. W każdy z obrazków wkomponowane jest 5 z nich. Jeden z graczy będzie obsługiwał krypteks - specjalny mechanizm do zaznaczania konkretnych symboli. Gdy wypatrzycie wszystkie, sprawdzacie, czy wzór na krypteksie zgadza się z tym z tyłu karty sceny. Jeśli tak, otrzymujecie wskazówkę wybranego koloru.
Wskazówki to atrybuty podejrzanych, które pozwolą nam eliminować kolejne karty z ręki. Na każdym kafelku wskazówki i z tyłu kafelków sprawcy znajdują się kolorowe paski, które porównujemy. Jeśli są identyczne, nasz sprawca ma tę rzecz lub cechę, natomiast jeśli się różnią - nie posiada jej. Na tej podstawie odrzucacie niepasujące karty ze swojej ręki.
Gdy jesteście pewni tożsamości złodzieja -vw grze pozostała tylko jedna karta - zatrzymujecie minutnik i sprawdzacie, czy Wasza dedukcja zgadza się z kafelkiem sprawcy.
Zawartość:
krypteks,
36 kart podejrzanych,
36 kafelków sprawców,
16 kafelków wskazówek,
40 kart scen,
6 kart pomocy,
19 kart śledztw,
instrukcja.
Parametry:
Dane producenta
Rebel Sp. z o.o.
Budowlanych 64c
80-298 Gdańsk
Poland
+48587284931
sklep@rebel.pl
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.